Messed-up Girl ballad version - Maximilian Hecker

存档灵魂:

Messed up girl
混乱女孩


【歌词】


Where have you been, my messed-up girl?
Staying up all night and losing our pearl
Why are you lying?
Why are you sighing, my love?
你去了哪儿,我的混乱女孩?
整夜不归,遗失了我们的纯洁
你为什么撒谎?
你为什么叹气,我的爱?

There's this light in your eyes
Your cheeks are all red
It's hard for you to hide
That you betrayed me in his bed
But still you don't leave me
Still you don't leave, oh my love
你的眼睛闪光
你的脸颊绯红
这很难隐瞒
你背叛了我在他的床上
但是你不要离开我
你不要离开我,我的爱。

What keeps you from running into his arms?
What keeps you from falling prey to his charms?
Is it your love?
Oh, do you still love me, my dear?
是什么让你投入他的怀抱?
是什么让你着迷他的魅力?
这就是你对待爱的方式吗?
哦,你还爱我吗,亲爱的?

Well, I can't be your sun
But I'll be your moon
Brightening your night but fading too soon
Brightening your path with my borrowed light,
Oh my love
是的,我不能成为你的太阳(阳光下陪伴你)
但我会成为你的月亮(月光下思念你)
照亮你的黑夜,破晓时分消逝
照亮你的道路,我凝视的目光
哦,我的爱。

You're my pale-faced princess
Silver lining
Noble sweetness
Always shining
How can you do this?
Oh, how can you do this to me?
你是我面色苍白的公主
不幸中的一线希望
遥不可及的甜蜜
总熠熠闪光
你怎么可以这样?
哦,你怎么能这样对我?

So where have you been, my messed-up girl?
Staying up all night and losing our pearl
Why are you lying?
Why are you sighing, my love?
Oh, my love
你到底去了哪儿,我的混乱女孩?
整夜不归,遗失了我们的纯洁
你为什么撒谎?
你为什么叹气,我的爱?
哦,我的爱。


评论
热度(9)
 

© 鱼缸泡面 | Powered by LOFTER